Redakcja "Wieści rolniczych" organizuje konkurs filmowy dla wszystkich kreatywnych nastolatków, którzy chodzą do szkół rolniczych z całej Polski. Co trzeba zrobić, by zgarnąć 2 tysiące złotych?


REGULAMIN KONKURSU
 
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Nazwa  Konkursu: Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Dobra szkoła dla rolnika” - konkurs na film promocyjny.
2. Podmiotem organizującym konkurs zwanym dalej „Organizatorem” jest Południowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Wolności 1 a, 63-200 Jarocin, NIP 617-19-79-904, KRS nr 0000053718 w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, XXII Wydział Gospodarczy KRS, wysokość kapitału zakładowego 3.700.000 zł.
3. Zasięg konkursu: Konkurs odbędzie się na obszarze całej Polski
4. Czas trwania konkursu: Konkurs rozpoczyna się w dniu 15 czerwca 2016 r. i kończy w dniu 15 listopada 2016.
5. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o zgłoszeniu filmu do Organizatora, należy przez to rozumieć dotarcie filmu (pocztą, pocztą elektroniczną lub osobiście) od Uczestnika do siedziby Redakcji: „Wieści Rolniczych” i wiescirolniczych.pl (ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin).

II. DANE OSOBOWE

Uczestnicy konkursu poprzez zgłoszenie udziału w konkursie automatycznie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją i przeprowadzeniem konkursu przez organizatora, a także na opublikowanie swego imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania na liście zwycięzców. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie lub cofnięcie zgody na ich wykorzystanie uniemożliwia udział lub dalszy udział w konkursie. Dane osobowe są niezbędne do przeprowadzenia konkursu i jego rozstrzygnięcia. Uczestnikom przysługuje prawo wglądu do informacji dotyczących danych osobowych, prawo do składania wniosku do organizatora o ich poprawienie oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

III. UCZESTNICY KONKURSU

1. Uczestnikiem konkursu, na warunkach określonych w regulaminie, może być każda osoba fizyczna będąca autorem lub współautorem filmu: pełnoletnia - uczeń lub absolwent szkoły rolniczej lub zespół uczniów szkoły rolniczej, a także niepełnoletnia, pod kierownictwem pełnoletniego opiekuna wydelegowanego przez daną szkołę rolniczą (z zastrzeżeniem podpunktu 2 regulaminu).
2. Uczestnikami konkursu nie mogą być pracownicy:
- Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny (tj. małżonkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo, rodzice)
- Fundatorów nagród - sponsorów konkursu.
3. Uczestnicy konkursu posiadają pełnię praw autorskich do nadesłanych materiałów.
4. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne:
- z akceptacją regulaminu konkursu,
- ze zobowiązaniem się do przestrzegania zasad określonych w regulaminie,
- z potwierdzeniem, że uczestnik spełnia wszystkie warunki niezbędne do wzięcia udziału
w konkursie.

IV. KOMISJA KONKURSOWA

W celu zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do konkursu oraz dokonania wyboru zwycięzców konkursu, Organizator powoła pięcioosobową Komisję Konkursową. W skład Komisji Konkursowej wejdą osoby wytypowane przez Organizatora oraz Fundatora nagród.

V. PRZEBIEG KONKURSU

1. Konkurs przebiega w dwóch etapach:
a) zgłaszania udziału w konkursie,
b) wyłaniania uczestników finału konkursu.
2. Uczestnika zgłasza do konkursu szkoła rolnicza funkcjonująca na terenie RP poprzez dostarczenie do redakcji w dowolny sposób filmu promującego wybrany  kierunek kształcenia w ramach zawodów rolniczych. Proponowane sposoby przekazania filmu:
- wysłanie pocztą lub dostarczenie na adres  redakcji "Wieści Rolniczych” (ul. Kasprzaka1a, 63-200 Jarocin)  bądź  wiescirolniczych.pl filmu na nośniku danych (płyta CD lub DVD pendrive). Dodatkowo nośnik powinien zawierać informacje o uczestniku i szkole;
- przesłanie filmu na adres mailowy redakcji: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku, gdy rozmiar filmu jest zbyt duży, można przesłać go na adres mailowy redakcji za pośrednictwem strony internetowej wetransfer.com
Długość filmu nie może przekroczyć 5 minut. Formaty w jakich powinien zostać zapisany film: mp4 lub avi. Zgłoszenie do konkursu musi zawierać dane wszystkich członków zespołu filmowego oraz - w przypadku osób niepełnoletnich - opiekuna grupy.
3. Ilość zgłoszeń z jednej placówki nie jest ograniczona. Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia dla rozstrzygnięcia konkursu.
4. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 15 października 2016.
5. Zwycięzcy zostaną wybrani po wnikliwej ocenie przedstawionych filmów przez Komisję Konkursową.  Odrębnej ocenie filmy zostaną poddane w trakcie głosowania internautów na www.wiescirolnicze.pl

VI. NAGRODY

1. Główną nagrodą w konkursie jest 2000 zł, które zwycięskiemu zespołowi filmowemu przekaże Fundator - Agra Technologie Przyszłości. Laureat jest zobowiązany do odprowadzenia od tej kwoty podatku od nagród. Pozostałe nagrody dla uczestników będą nagrodami rzeczowymi, których wartość nie przekroczy 500 zł.
2. Odrębną nagrodę Komisja Konkursowa przyzna opiekunowi zespołu filmowego - za zmotywowanie grupy do pracy i fachowe wsparcie.
3. Szkoły, których przedstawiciele wezmą udział w konkursie, zyskają prawo do zamieszczenia swojej oferty edukacyjnej na www.wiescirolnicze.pl, a szkoły z laureatami konkursu - w miesięczniku "Wieści Rolnicze".

VII. OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU

Organizator poinformuje laureatów o warunkach odbioru nagrody oraz poprosi o podanie  szczegółowych danych, tj. imienia, nazwiska, dokładnego adresu, telefonu kontaktowego oraz dokładnej daty urodzenia.

VIII. ODBIÓR NAGRÓD I PODATEK

1. W przypadku nieodebrania nagrody w terminie dwóch miesięcy od przyznania, przejdzie ona na własność Organizatora lub zostanie przekazana Fundatorowi.
2. Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej nagrody na inną.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne przyznanej nagrody.
4. Główną nagrodą w konkursie jest 2000 zł, które zwycięskiemu zespołowi filmowemu przekaże Fundator - Agra Technologie Przyszłości. Laureat jest zobowiązany do odprowadzenia od tej kwoty podatku od nagród. Nagroda zostanie przelana na konto wskazane przez zwycięzców.

IX. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Reklamacje mogą być zgłaszane przez uczestników konkursu najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wydania nagród.
2. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz podpis. Reklamacja powinna zostać przesłana listem poleconym na adres ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin.  Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 7 dni od dnia ich wpływu.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin zostanie udostępniony uczestnikom konkursu do wglądu w siedzibie Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad konkursu, a co za tym idzie także treści regulaminu.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność dostarczenia przepisów drogą elektroniczną lub pocztową. Zgłoszenia do Konkursu nie spełniające wymogów określonych w Regulaminu, w szczególności niepełne, zniekształcone, nienależytej jakości lub o złych innych parametrach technicznych w stopniu uniemożliwiającym lub utrudniającym jego czytelność lub możliwość weryfikacji umieszczonych na nim danych są nieważne i zostaną wykluczone z Konkursu.
3. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w regulaminie.