Kolejne informacje dla osób starających się o uzyskanie świadczeń w ramach programu komputeryzacji wsi PPGR.
Zgodnie z otrzymaną informacją przekazane przez Państwa dokumenty konkursu podlegają weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu. Złożone oświadczenia rodziców o pracy przodka w PGR uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych (świadectwo pracy, umowa o prace, informacja o miejscu pracy w "starym" dowodzie osobistym, ubezpieczenie). Informacje takie jak zeznania osób fizycznych nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia przodka w PGR.
Wobec powyższego wniosek wymaga zweryfikowania i uzupełnienia.
Naczelnik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych UM w Gostyniu informuje o konieczności uzupełnienia wniosku oraz zebraniu wymaganych dokumentów i dostarczenia ich w terminie do 6 grudnia br. do szkoły (do sekretariatu bądź do pedagoga szkolnego).