Kolejne informacje dla osób starających się o uzyskanie świadczeń w ramach programu komputeryzacji wsi PPGR.

 

Zgodnie z otrzymaną informacją przekazane przez Państwa dokumenty konkursu podlegają weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu. Złożone oświadczenia rodziców o pracy przodka w PGR uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych (świadectwo pracy, umowa o prace, informacja o miejscu pracy w "starym" dowodzie osobistym, ubezpieczenie). Informacje takie jak zeznania osób fizycznych nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia przodka w PGR.
 
Wobec powyższego wniosek wymaga zweryfikowania i uzupełnienia.
 
Naczelnik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych UM w Gostyniu informuje o konieczności uzupełnienia wniosku oraz zebraniu wymaganych dokumentów i dostarczenia ich w terminie do 6 grudnia br. do szkoły (do sekretariatu bądź do pedagoga szkolnego).
 
Ewentualne pytania proszę kierować do Naczelnika Wydziału Oświaty UM w Gostyniu, Pani Aldony Grześkowiak (tel. 65 575 21 68) lub zastępcy, Pana Krzysztofa Mazurka (tel. 65 575 21 69).